DenizDh Kizlar 40.haftamdayim ve hala hic sancim yok ne kasilma ne sanci nstde sanci cikmiyor ben sezeryanda istemiyorum. Nasil bir yol izlerler suni sanciyla dogumu baslatmak mumkunmu bilgisi olan varmi