Arkadaşlar detayşı ultrosonda bebeğimin kolundan giden damar nefes borusunun altından geçmesi gerekiyorken üstünden geçiyormuş bunun için karnımdan sıvı aldırlar 3hafy sonra alcaz sonucları cok stresli ve üzgünüm başına gelen oldumu hiç bilgilerinize çok ihtiyacım var🙏