BalliVEannesi Aylineren canım ben de gidiyordum hamile kaldım.ve ağam kişi bana demişti ki kimseye inanma hamile kalırsan gelme daha önce düşük yapan erken Doğum yapan olmuş bu yüzden.senin kararın ama hem bir işe yaramaz hem bebeğine yazık lütfen gitme 🙏🏻😥