Berenay avantajlari rahat gezebilmek islerimizi yapmamiz!Dez avantajlari da tabi bi arkadasimizin yazdigi gibi otobusde yer verilmemesi,yolda yururken dikkat edilmemesi yani bazi insanlar aceleyle gecerken carpiyorlar falan.yani dez avantaj saglik acisindan ciddi bisey yok