Iyi aksamlar ben 13 haftalik hamileyim ve karnim simdiden cikti doktor zaten ic karnin dar ve zayifsin erken cikar kremleri erken kullan demisti ama bu kadar erken cikmasi normalmi kizlar. Herkes hamile oldugumu anliyo disardan yani bu siskinlikmi hamile gobegimi anlamiyorm. Hadi aksamlari daha cok sisiyo yediklermden dolayi ama sabahlarida buyuk bide aksamlari nefes alamiyorm gobek iyice buyudukce boyle siskinlik hissi oluyomu gebeligin sonuna kadar yardim edin ya patlicam suan bu gobekten😂