Yarın 36.haftaya giriyorum bir haftadır inanılmaz derecede iştahsızım.sabahları kahvaltımı zar zor yapıyorum akşama kadar canım hiçbişey yemek istemiyor.zorla yiyorum bebeğim için. Geçen gün doktor kontrolüm vardı bebek bu ay pek kilo almamış dedi çok üzüldüm.zorla kendini yemeye çalış bol su iç dedi ama ne mümkün.niye böyle oldum acaba başına gelen varmı nasıl açıldı iştahınız.vitamın ve kan ilacı kullanıyorum buarada