ggzmkrcc Kızlar 3-4 gundur kullanıyorum içtikten sonra bi gazım oluyo cıkmadığı için de midem agrıyo bu geçici mi yoksa böyle devam mı edecek?
ZeynepKara ggzmkrcc ben kullanıyorum ama benim hamileliğimin başından beri gazım çok fazla yani ilaçtan olduğunu sanmıyorum en azından bana böyle bi yan etki yapmadı yediklerinden gazın olabilir mi
gunaynur ggzmkrcc ben kullandım biraz ama benim mideme dokunduğu için değiştirdik. Benim de gaz sıkıntım var bence onun bu ilaçla alakası yoktur.
ggzmkrcc ZeynepKara hayır bende hiç yaşamadım şimdiye kadar 3 Gündür ilacı içtikten sonra oluyor öğlen denedim akşam denedim aynı
Babyy1 16+2 yim bende kullanıyorum ama simdi gaz problemi ilaç dan mı bilemedim çok rahatsız edici oluyor
delettdmom66 Bnde kullanıyorum gaz problemim hep vardı zaten ilaçtan oldugunu sanmiyorum süt çok yapiyo süt içiyosan belki ondan olur
gunaynur ggzmkrcc midem ağrıyodu ve acı su gibi istifra ediyordum. Kahvaltımı yapınca bile geçmiyordu ağrı bulantı da oluyordu
gunaynur ggzmkrcc ben 1 kutuya yakın içtim geçmedi içeriği aynı draje şeklinde olan bi ilaç verdi o dokunmuyor çok şükür 2. kutudayım
Aysnctl Bende kullandim bu ilaci. Fakat aç karinla icmek benimde midemi bulandiriyordu. Sonra yan etkilerini gordum kabiz falan yapti beni. Tabiki herkesin bünyesi farklı. Doktorumla konuşup değistirdik surup iciyorum simdi cok daha rahat ettim.