Ikizdeniz Sumeyye_123 ben ilkini18 haftamda ikinciyi 22 haftamda yaptırdım üçüncüyü doğumdan 3 ay sonra dedi beşe tamamlarsam 10 yıl tetanoz aşısı vurulmama gerek yokmuş
Ozge3747 Sumeyye_123 Bence geç olmasından çok iki aşı arasında dört hafta olması gerekşyor buna dikkat edin. 21-22 haftalarda da yaptıranı duymuştum
meva_ Sumeyye_123 Saglık ocagındaki hemşire de gerek yok dedi doktorumda olmasan da olur aslında ama yine de istersen 1 tane ol dedi 🤷🏻♀️☺️
Ozgu Mutluhamis bilmiyorum doktorum soylerse olurum 😊 zaten her 2haftada gidiyoruz biz kontrole gerekiyorsa atlamaz soyler mutlaka
Mihribali 20.haftada ilk dozu vuruldum, 26.haftamdayım bu hafta içi ikinci doz için gidicem geç kaldım
cigdemino Sumeyye_123 ne aşısı acaba? Doktorum hiç aşı hakkında bilgi vermedi. Her gebenin olması gereken bir durum mu?
Sumeyye_123 cigdemino bana da doktor söylemedi sağlık ocağında ki hemşire söylemişti ama ilk çocuğumda da doktor değil gene hemşireler söylemişti de yaptırmıştım