Ayse Kızlar iyi akşamlar. Bugun detayli ultrasonumuz vardi doktorum yag dokusundan dolayi kalbini tam inceleyemedi ve fetal eko cektir dedi basina boyle bisey gelen var mi 🙄 Kalbinde hic bir problem yok ama %80 inceleyebildim dedi
gizemmm Ayse merhaba Canım bende de detaylı ultrasonda bir sorun çıkmadı ama yine de fetal eko istediler ben yaptırmadım. Bir sorun yok diye. Küçük bir iz varmış kalbinde septal defekt. Yine de yaptırmadım normal dedi doktor çünkü
guzyagmuru Ayse bizim detaylida kalbinde beyaz nokta gorsugu icin fetal eko istemisti. Ben yaptirmistim siyami ersekte. Kisa bi ultrason muayenesi
Ayse gizemmm Bende kararsiz kaldim canim kalbinde sorun yok yag tabakasi kalinligindan tam goremedim dedi
Ayse 1PrensAnnesi genelde kilodan kaynaklaniyormus canimda 5bucuk aylik hamileyim 3kilo aldim cok kilo da almadim ama 😕
Bambilibom guzyagmuru Canım tam olarak siyami ersek de fetal eko sonucu ne çıktı merak ettim çünkü benim bebeğimde de beyaz leke var fakat haftasına göre büyük olduğu için bakılmadı detaylı olarak
Ayse 1PrensAnnesi aynen oyle canim kilomda 66 ama bende anlayamadim 😔 Kalbindede sorun goremedim deyince napsam bilemedimde
Ebru4178 Benimde oğlumda görmüştü hiperekojen odak 2 tane allaha şükür bana doktorum normal demişti doğuma kadar kapanır öylede oldu çok kafanıza takmayın rabnim korusun yavrularımızı
guzyagmuru Bambilibom hicbi sorun cikmadi yani kesinlikle korkmayin ekoyu yapanlar da soylediler ztn bu sekilde bize cok gonderiyo kadin dogumcular ama ekoda bi sprun cikmiyo bebek dogdugunda tekrar cagiriyoruz o zmn da bi sorun olmuyo dediler. Ilerleyen haftalarda gecen bi durummus
eymaGzelAlta Bambilibom benimde bebeğimde bakıldığında 2 tane parlak nokta çıktı down sendromlu bebeklerde görülebiliypr dendi kahrettim kendimi 6. Aydan sonrası hep onu düşünmekle geçti çok şükür hiçbirşey çıkmadı sapasağlam aldık kucağımıza bebeğimizi
guzyagmuru Ayse istanbulda siyami ersege gitcekseniz gebelere sadece cuma bakiliyo randevu almaniza da gerek yok o gunu sadece gebelere ozel ayirmislar kayit actiriyosunuz giriyosunuz. Yine bi hastaneyi de arayip sorun ama cumaydi diger gubler bakilmiyo
Bambilibom guzyagmuru Çok teşekkür ederim inanın aylardır kafamı tırmalıyordu. Dua edeceğiz artık gerisi rabbime kalmış.
Ayse 1PrensAnnesi randevumu aldim pazartesi bakalim doktorumla konusacagim canim cok tesekkur ederim ☺