Merhabalar 38+2hamileyim yarın kısmetse doğumum olacak sezaryan ile ama biraz önce
Tuvalete girdiğimde peçeteyle silince az miktarda kan geldi nişan mı değil mi anlayamadım nişan mukus şeklinde oluyormuş ama bu öle değildi nedenini bileniniz varmıdır ?