Ceylin96 sancılar ve nişan gelmesi dışında bi belirtim Yok canım. Açılma 1cm de kaldığı iÇin yatırmıyorlar bebeğin kafası kanala yeni yeni girmeye başlamış çok çekersin bu halde Doğumu başlatırsak dddi en son dün doktor. Bekliyoruz inatçı keçiyi 🤦🏻♀️☺️