Ozge3747 ezgibozkurtkocak 26+2 yim , 8 kilo aldım ama hareketsizim, yürüyüş ve çok ayakta durmak yasak serklajlı olduğum için
Trabzon ezgibozkurtkocak canım bende 26 hafta içerisindeyim. 7 kilo almisim 🙈 allaha çok şükür güzel gidiyo
zynpgdkl ezgibozkurtkocak bende 25+2 haftalığım 4 kilo aldım.. kasık ve bel agrım dışında şikayetim yok çok şükür...
MucizeAnnesi3545 Benim 25+2 🤗 yakınız birbirimize. Durumlar maşallah gayet iyi büyüyoruz işte. 4 kilo aldım şimdilik umarım doğuma kadar byle sağlıklı devam eder 🤗🙏
ezgibozkurtkocak Normal dimi nu 6 7 8 kilolar. Bende o kilolarda aldım acaba çok mu diye düşündüm Trabzon Ozge3747 pinarsvcn @
Ozge3747 ezgibozkurtkocak İlk 6 ay 7-10 kilo normal diyorlar canım ama ben bir iki kilo daha az almış olsaydım daha çok sevinecektim. Yine de iyi bence ;))
pinarsvcn ezgibozkurtkocak yok bence ama dikkat etmemiz lazım tabi şuan bebekle ilgili kilomuz max3 kilodur suyu vs gerisi kendi kilomuz bide ben gibi kiloluysanız fena🤣🤫
Aynur56 Kızlar siiznde sol kalça ağrınız var mı ya bazen dayanılmaz oluyor suan olduğu gibi resmen bıçak saplanır gibi çok ağrıyor hamile kaldigim günden beri sol kalça ağrım var ya
ilkinn Aynur56 ben genelde sağıma yatıyorum o yüzden sağ kalça kemiğim geceleri çok ağrıyor hele sabahları.. 🙄
Aynur56 ilkinn Nasıl geçecek bu kalca ağrıları ya günlük hayatımı da etkiliyor kusmam bulantim yok kalça ağrım ve ayaklarımdaki şişkinlikler beni çok yoruyor
Msaid Bende 25+5 im tam olarak kac kg aldigimi bilmiyorim evde tartim yok cuma dr randsvum var bakalim Benimde acaip kasik agrim var sanki adet olacakmisim gibi
Eceyavuz 26+1im 6 kilo aldım geceleri cok rahatsiz ediyor beni uyutmuyor resmen ara ara kalça ağrım oluyor kasık ağrım zaten surekli hiç gitmiyor yürüyüş ara ara yapiyorum doktorum daha birşey demedi siz ne sıklıkla nasıl yürüyorsunuz hızlı mi yavaş mi
Nesli07 ezgibozkurtkocak bizde yarın 26+0 oluyoruz kızımla canım iyi gidiyo çok şükür 🙏 2 kilo aldım şu ana kadar
ilkinn Aynur56 Sabır dileyerek geçecek canım başka çaremiz yok 😐 çok şükür daha şişme yaşamadım ama o kalça ağrıları bende de var