kimsebilmesindiye 2. Gebelikte daha erken hissedilir demişti doktorum 😊
Boss 18 e giricem hala dalgalnamalar oluyo içim kayar gibi sanırım bebek haraketi canım
Iremgokce maşallah😊
Mesa33 😍😍
Mr1517 ne güzel maşallah darısı başımıza😊