sso ben merdivenlerde düştüm 😂 popo üstü tık tık😂 karnını vurmadıysan, bebek hareket ediyorsa, kan falan gelmediyse sorun yok dedi baba doktorum. Pazar günüydü hatta hastaneye gitmedim doktorum da şehir dışındaydı. Çok korktum çok ağladım ama ben ağlamayı kesince oğlum hareket etmeye başladı 🙏🏻 Bir şey olmaz inşallah 🙏🏻