Serdogrul Bnhr bugun doktordan geldık ve sezeryan için gün aldık 1 martta kavuşuyoruz oglumla 🙂. 4 kilo olmuş ve baş çevresi de sınırları zorluyomuş kordonda dolanmıs 1 kere boynuna. Riske atmaya gerek yok dedı doktorum
Bnhr baliminannesi06 aynı canım benm bende gündüzleri rahatım ama geceleri fena sıkıstırıyor sabaha karsı ancak uyuyabiliyorum. Doktorda bolbol yüriyüs yap dedi .. artık sonuma yaklasıyoruz sağsalim gelirker inş🙏🏻
Bnhr Berna6141 zaten fotumdada öyle yazıyor bu haftalarda 47 cm miş yaklasık oyuzden bana benimki az geldi sağlıklı doğsun tabi gerisi önemli değil☺
Bestezdemir Haftada 2700dü oğluşum bakalım pazartesi tekrar kontrol ne dicek 36+5 olucak fena bir şekilde akşamları çatı ağrım oluyor siZde var mı böyle bişi kızlar
Yusufaras Karakurt kendini sakin sıkma ve korkma sıkarsan acır ama serbest bırak acı yok bastırıyor ve çatal yatmak geriyor insanı ama serbest bırak ben oldum bugun eldiven takıyor eline bastırıyor içine iki parmayla ama anlık acı falan yok
Bnhr Aryamm olur canım en cok son haftalar kilı alıyomus zaten sağlıcakla kucagına alırsın inş☺ Bizim doktor 41i görürsün sen diyo benim bebişin gelmeye pek niyeti yok😄
Aryamm Bnhr Amin canım inslh🙏Allah razı olsun benim sezaryen olacak tarih belli 🤗rabbim hepimize kolaylık versin sağlıkla hayırlısıyla evlatlarımızı bebislerimizi kucaklarimiza almak nasip olur inslh🙏🙏💞
Karakurt Benım bugun 36 oldu bakalım nasıl olacak 1 buçuk hafta önden gidiyor bide benım oğlan erken doğma riski olur mu acaba
Bnhr Serdogrul yani doğru tabi hic riske atma ay cok az kalmış hadi hayırlısıyla inş kucagına alırsın 🙏🏻☺