Cok kafam karisik arkadaslar normalde özele gidiyorum kontrollere 30+3 haftalik oldum özeldeki doktorum kesin sezeryan olucaksin daha cikmaz bu dedi ve progesteronu birakmami söyledi kanama olmasin diye fitil kullaniyordum özel böyle diyince egitim arastirmaya da gideyim dedim oda bu durumda evet kesin sezeryan olucaksin ama ben yapamam dedi bu hastanede olmaz koskoca egitim arastirma bide yapamayiz dedi plasentanin simdiki yeri baya sorunluymus kanama olabilirmis yapisik olabilirmis duvara seni üniye sevk edicez dedi özelde kan bulamaz bisey olurda kan bankasi olsn hastane lazim dedi simdi size sorum size de mi böyle seyler denildi ya özeldeki doktor bana hic böyle risklerden bahsetmedi simdiye kadar hatta bazen cok sinir oluyordum lekelenmem oluyordu ariyordum dinlen gecer diyordu zaten bebegin esi asagida kanama riski var bisey olmaz diyo nedir bu plasenta previa denilinxe korkulan sey ya ilk gebeligim egitim arastirma bile sezeryan yapmak istemiyo riskten dolayi cidden cok korkuyorum basima bisey gelicek diye bunlari sizde yasadiniz mi ya bitek ben mi böyle doktorlara denk geliyorum anlayamadim