Bugun 24+1 im.. Bu zamana kadar hiçbir şekilde bir sorunum yoktu herşey o kadar normaldi ki.. Öğlen tuvalete gittim ve baktığımda kanamam vardı elim ayğım titredi ve direk acile geldik çatı muaynesi oldum açılmam yoktu bebekte gayet sağlıklı doktorda anlamadı neden kanadığını doğumhanede yatış verdi.. Bana eğer birşey olur doğarsa yaşama ihtimali yok biliyorsun dimi dedi bende evet dedim.. Tabi morelimi düşünüyorsunuzdur. Bi kaç saat yaşamadım kızlar gerçekten yaşamadım.. Kandan hayatım boyunca ilk defa bu kadar nefret ettim.. Doğumhanede çatıya aldılar bir aletle kontrol etti doktorum kanamanın durmadığını rahimimin dışarı çıktığını belirtti.. Serumlar ve haparlayım şuan gözetim altındaydım azaldı kanamam ama tekrar başladı..
Bundan önce sürekli bebeğin mesaneme ayağıyla vurduğunu hissederdim ama önemsemedim, yere oturduğumda kalkamazdım.. Sizinle psylaşmak istedim kimseyi korkutmak değil amacım..
Dua esin lütfen..