Arkadaşlar 35 haftalık hamileyim 1 ay kadar önce farkettim ki hemoroid olmuşum çok şükür kanamam yok ama şiddetli olmayacak şekilde ağrım var. İnternetten okudum ki bu normal doğuma engel olabiliyormuş bu konuyla ilgili bilgim olmadığından endişelerim var. Böyle bir durum yaşayan karşılaşan var mı yardımcı olur musunuz 😔