Yatışım verildi dünden beri sancılarm düzenliydi cebeci doğumevine yattım sancı odasını görünce sancılarım gitti.. 😫 nişanım geldi sürekli muayene edilmekten kanıyo az az alt tarafım :( 1.5 cm açıklık ilerlemiyo bi türlü yollamıyolar da kaldık böyle aklınız varsa gelmeyin sancılar sıklaşmadan :(