Defnekrblt ne zaman izne ayrılmayı düşünüyorsun? Ben 32. Haftada çalışabilir raporu aldım aynı raporda 37.haftaya kadar çalışabilir yazıyordu ve Ağustos’ta izni başlar yazıyordu.Eğer erken ayrılacaksan en geç 32. Haftada alıyorsun raporu diye biliyorum.170 i arayıp bilgi de alabilirsin.Bazıları erken izne ayrılıyor bazıları geç.Geç ayrılınca hakkın olan izni Doğumdan sonra da kullanıp yine haklarını alabiliyorsun ama yine 32. Haftada çalışabilir ya da çalışamaz raporu Alman şart sanırım.