Selam kızlar🙋♀️ cumartesi doktor kontrolünde sikayetlerim uzerine yapilan test sonucu kum döktüğümu ve idrar yollari enfesikyonu geçirdiğimi öğrendim. Benimle aynı durumda olan var mı ve doktorunuz nasıl bir tedavi uyguluyor ?😢🤦♀️🙄özellikle sabah saatleri kabus oluyor 😭😭