Tanem0105 Arkadaşlar 26 temmuz adet günümdü olmayınca o gün kan verdim 90.10 cıktı değerim sonra doktorum bir gün geçince yine ver dedi bugün yine verdim 218 çıktı sizce yükselişi iyi şekilde mi sizlerin nasıl olmuştu
Naz08 Tanem0105 Evet güzel, 2 güne bir, 2 katına çıkması gerekiyor, 5000 olunca da kesmeyi görürsünüz inşallah. Hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alın.
Buharaa Tanem0105 cok guzel degerleriniz 🤗 benim 2 gun gecmisti adetim 268 cıktı 2 gun sonra tekrarladık 620 çıkmıştı. Şimdi 37 haftaligim kuzumun gelmesini bekliyorum darısı sana olsun inşallah
Fidansvnccm Tanem0105 3 gun gecince yaptim ilk 117 cikmisti 2 gun sonrasinda tekrar 750 ckmsti 31 haftalik olduk bile 🤗 gayet guzel artmis rabbim kucaginiza almayida nasip etsin
Tanem0105 Naz08 Amin inşallah canım allahım o günleri de nasip etsin 🙏 çok dua ettim inşallah daha da yükseliş olur sağlıklı şekilde
Tanem0105 Buharaa Sağol canım inşallah böyle güzel şekilde ilerler🙏 çok korkuyorum 2 defa kaybettim ben bebeğimi bir defa da kimyasal gebelik yaşadım
Tanem0105 Buharaa Allahım sağlıkla kucağına almak nasip etsin bende benim düşük mü değer acaba deyip kendi kendimi yedim kaç gündür çok şükür şimdi seni duyunca rahatladım biraz🙏🙏
Tanem0105 Fidansvnccm amin inşallah canım inşallah allahım sizinde sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin inşallah🙏🙏 tekrar yine vermem gerek mi acaba kan tekrar yükselmiş diye
Fidansvnccm Tanem0105 amin tesekkur ederim.bi kadin doguma git canim muayne ol en azindan kese varmi yokmu ogrenirsin icin rahat eder 🤗
Tanem0105 Fidansvnccm dün gittim canım daha çok erken dedi yükseliş olmuş mu kan ver dedi verdim çok şükür yükselmiş bir daha ne zaman gitsem bilmiyorum doktora
Tanem0105 Fidansvnccm 3. kanı da verdim yükselmiş bir gün aralıklarla 90.10 218 381 nasıl sizce az değil değil mi😊
Sermec Tanem0105 canım sanirim en az yuzde 60 artmış sen yıne kan vermeye devam et inşallah artarak devam eder 🤗
Ay-Bek Tanem0105 Bir gün ara verip ertesi gün kan verdin değil mi canım? Böyle verdiğin takdirde sürekli iki katı artış olmalı ilk 90 dan 218 e artımış. İki katından da yüksek artmış. Ama üçüncüsü 436 ya da yüksek olmalıydı sanki doktoruna gösterdin mi.
Tanem0105 Ay-Bek gösterdim canım normal şekilde artmış güzel dedi ama kese görünmesi için erken dedi salı günü bakalım dedi.