ozge88 Kbramsti simdi25+5 hamileyim daha yeni yeni kiyafwt almaya basladim besinci aya kadar erkek olupta sontadan kiza donen cok oluyomus burda cok var doktorumda oyle soyledi
Mehsu Biz 11 haftalıkken öğrenmiştik şimdi 22 haftalık olduk ve doktorumuz yanılmadı detaylı ultrosan doktoruda erkek dedi pozisyonda belirginse yanılmıyolar bizede herkes yanılma yapıyorlar dedi ama öyle bir şey olmadı çok şükür 😊
deletedmom309 12.haftaya kadar genital bölge genital tüp denilen bir şekilde oluyor. Eğer mesaneye dik açı oluşturuyorsa muhtemelen penise, paralel açı oluşturuyorsa vajinaya dönüşecek demektir. 15. Haftada genital oluşumu büyük ölçüde şekillenir, 20. Haftada son şeklini alır. İşinde ehil bir doktor, 12. Haftayı dolduran bir bebeğin ultrason görüntüsünde; hem genital bölgeyi hem pelvik yapıyı hem de kafatasını değerlendirerek doğruluk payı yüksek tahminler yapabilir. Tabii bebeğin güzel bir poz vermesi şartıyla 😊
Deletedmom0071 ozge88 her şeyi unisex almak lazım doğumda bile değişebiliyor bu cinsiyet olayı kesin olmuyor 😅
Msl nrdnkd rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inş canim. :) ömrü uzun bahtı güzel olsun paşanın;)
Drryy Gulhann çok şaşırdım şuan banada erkek dediler 13 te 14 te de erkek dendi hatta %90 dedi doktor 🙄değişirmiki
Fatima7 Ben 17 haftadayim erkege benziyor 100/70 erkek dedi ama once kiz demisdi 🤷🏻♀️İnanim mi bilmiyorum artik
nrdnkd Fatima7 bana 12.hafta erkek gibi dedi. 13.haftada büyük ihtimal erkek dedi. 17.haftamda kesin erkek dendi canım hiç kız denmedi detaylı olarak renkli ultrasonlada baktı çünkü ☺️
Fatima7 nrdnkd sag salim kucagina alasin canim🙏🏻😘yarin gidicem bende bakalim degisicekmi ilk evladim kiz erkek fark etmez tabiki😊☺️🙏🏻Saglikli olsun
nrdnkd Fatima7 aminn canım farketmiyo ama bir an çnce bilmek iatiyorsun cinsiyetini ☺️ Sağlıkla doğuralım
Seymaa16 nrdnkd bana da öyle dedi hayta gördük çıkıntıyı ama bazen kızların ödem oluyormuş dedi Salı günü gidicez bakalım ne dıcek 13+3 olucaz o gün . Pipiye benzer bişe var ama gördüm ş Ödemden öte bişey ama bılmıyorum 🙃
Seymaa16 nrdnkd ben 4 boyutlu ultrasona girdim bu arada canım fotoğraf varsa at istersen karşılaştıralım 😊