Fnur10 Arkadaşlar 11+1’im bugün diş dolgum düştü ve eminim ki ağrı başlayacak. Fakat hamilelikte diş işlemleri yapılmıyor diye bi şeyler duymuştum siye hatırlıyorum bilgisi olan var mı?
Sedamamiasya Fnur10 ilk üç ay son üç ay yapmiyolar canim ben 6 aylikken yaptirdim kanal tedavisi. Ama tabiki doktorumun onayiyla doktoruna danismalisin👍
Eliferva27 26 haftalık hamileyken benimde dolgun düştü canım doktora söyledim bir yazı yazıp verdi diş hekimine gösterdim iğne kullanmadan yaptı şuan 38+5 haftalık hamileyim
Gokceg İlk 3 ay ve son 3 ay müdahale edilemiyor diye biliyorum doktora danışmakta fayda var. Doktor onay belgesi olmadan da müdahale etmiyorlar zaten.
Eliferva27 Yanılmıyorsam lokal anestezi kullanmadan hastana müdahale ediniz yazmıştı yine sen önce doktorun ile görüş