Pinar9001 Benim boynumda da çıktı.Bazen minik sivilce zannediyorum çok küçükler çünkü.Gebelikle alakası var mı bilmiyorum ama çok rahatsız etmediği için Doğumdan sonra cildiyeciye gitmeyi düşünüyorum.
wishoflove ya benim de koltuk altımda çıkmış. çok kişide aynı sorun olduğuna göre hamilelik kaynaklı olabilir o zaman..
Mervesbaby Benim de boynumda çıktı hayatımda et benim olamamıştı minnacık 2-3 tane olmuş elim gidiyor habire ama bence gebelikten kaynaklı. Parfüm galan da kullanmıyorum. 3 aydır Midem bulanıyor . Hormonal olduğunu düşünüyorum.
Ebru_ylmz54 CanNurdan benimde hem boynumda hem de göz kapağımda çıktı hatta bazen çok kaşıntı bile yapıyo
CanNurdan Ebru_ylmz54 aynen kaşınıyor Çarşamba doktoruma soracam canım tekrar post açarım ya da burdan cevap yazarım 😊