Kbramehmet1 Kızlar 3 gün oldu Doğum yaptım doktor bana okaapar iğne vermiş çok korkuyorum acaba neden verdi aranızda Doğumdan sonra kullanan oldu mu
Beyazlale Kbramehmet1 evet canim bende kullaniyorum bi tanidigim var oda kullaniyordu dogumdan sonra bir sure daha kullaniliyomus oyle demisti bana
miniknokta Kbramehmet1 doktorum bana da doğumdan sonra kullanacağımı söyledi bir süre. Bunun nedeni pıhtılaşmadan kaynaklı beyin kanamasının önüne geçmektir, endişelenmeyin aslında sizin için iyi bir şey.
Duruvesimgr Sezeryan sonrası pıhtı atmasını onlemek için tedbiren veriyorlar. Mutlaka vurun iğnelerizi. Geçmiş olsun sağlıkla büyütün bebeğinizi