Alarasel sen boşver milleti normal doğumdan süper çıkanı da gördüm, sezeryandan süper iyi çıkanı da gördüm. Ben neyden memnun kalırsam kalayım diğer doğum şeklini asla kötülemezdim. Kimin neyi nası geçirceği belli olmaz. Açıkçası ben iki doğum şeklinden de korkuyorum dikiş meselesi normal doğumda da varmış hamile kalana kadar asla haberim yoktu😃 herşeyi yeni yeni ilk çocuğumda tecrübe ediyorum işte. Özellikle geceleri yatamıyorum yan yatmaktan ağrıyo yanlarım. O gecenin kasvetinden midir nedir içim kararıyo doğum korkusundan. Gündüz daha cesurum :)) az zaman kaldı işte ev temizliği, giysi yıkama ütülemeyle oyalancam belki kafam dağılır 😃