Cigdem07 Bende ordan aldım canım onları , birde onların bebek tulumları falanda uyguna geliyor bazen kışlıklar başlasa işte alıcam edicem 😇 bez ne aldın ? Yada alıcaksın ? Ben sleepy aldım 1 numara aldım hatta 40 adet 30 tl aldım indirimdeydi 0 ‘ prematüre bebekler için di bu aldığım 2-5 kiloya kadar dı sanırım