Arkadaşlar merhaba
Son 2 gündür sağ kasığımda şiddetli bir ağrı var. Özellikle hareket halindeyken ya da ayağa kalkarken oluyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Bebeğin büyümesiyle ya da baskı yapmasıyla alakalı bir durum diye internetten okudum ama size de bir sormak istedim.