Meryemarden33 Kızlar innate diye bir hap kullanıyordum omega 3 ilacın üretimi durmuş eczanelerde bulamıyoruz sekizinci ayımdayım kullanmasam ne gibi bi zararı olur kullanmayanlar var mı aramızda fikirlerinizi söyleyebilirmisiniz ?????
Kalbiminsesi Canim muadili bi sürü urun vardir dr ne soyle degistr genelde doguma.kadar kullanilio onlar