melikeyakisikli Hanife_0999 17+6 yım hala adet sancısı gibi ara ara sancım oluyor şimdi ona dua et ilerleyen haftalarda sabah kalktığında veya otururken top gibi toplanıyo bi ağrı giriyor fena o yüzden gene onlar iyi günün 😂
nghn87 Rahmin büyüyor o yüzden o ağrılar bende şuan 13+6yım doktoruma söyledim bikac sefer karın ve kasık ağrım var diye boyle dedi. Kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
melikeyakisikli Hanife_0999 hamilelik en güzel en rahat dönem o yüzden tadını çıkar canım nazlan sızlan istediğini yaptır sultanlığımızın son çağları bebek olunca sorumluluk biniyor 😂