Defnekrblt birazda şans meselesi herhalde bu iş ya. Bende gaziosmanpaşaa avrasya hastahanesine gidiyorum Atilla beyi çok övdüler ama son gittiğimde gereksiz moralimi bozduğundan, muaynesi çok kısa sürdüğünden, hiç bir bilgi ve öneri bulunmadığından değiştirmek istiyorm ama genel olarak herkes cok memnun mesela. Herhalde elektrik meselesi bu