Minti Kızlar merhaba ben 29 haftalık gebeyim. Ve ilk hamileliğim. Forumda görüyorum bazılarınız 37 de bazılarınız 40 da bazılarınız 38 falan nasıl açılmam olur diye soruyor. Ilk gebeliğim oldugu için bilmiyorum. Kaç haftalıktan sonra açılma olması için yürüyüş squat plates tarzı şeyler yapmalıyım? Yoksa yapmamalı mıyım?
Seherr Minti 36 dan sonra başlayabilirsin canım çömelme squat merdiven in çık bunlar işe yarıyor diye biliyorum
Seymabesr Minti Squat ve plates için doktoruna danış mutlaka. Kısa kısa yürüyüşler her zaman iyi gelir. Ben 36.haftadan itibaren hurma yiyip, ahududu çayı içip, yürüyüş yapmaya çalışıyorum ama halada açılmam 1 cm 🙈
Seherr Minti yok tatlım 36 dan sonra erken doğum riskini atlatmış oluyoruz zaten doktorunda yönlendirir seni