[bilinmeyen] Hayırlısıyla sağlıcakla kucağına alırsın inşallah bebişini ben ilk sezeryande çok zorlanmadım bir haftayı bulmadı bile toparlanmam 2. Çok zor oldu
3. De çok korktum 2. Gibi olur diye ama korktuğun gibi olmadı hatta en kolayı bu oldu o kadar iyi geçti şükür inşallah seninde kolay geçer Cnm dua et bol bol kendini sitrese sokma bebişini kucağına aldığında ne ağrın kalıyor ne başka bi sıkıntın ☺