melikeyakisikli Bsr37 12 haftalıktı kıza benziyo dedi 13+4 de gittim ikili tarama doktoruna oda kız dedi 15+4 de gittim kız dediler şuan 17+6 haftalığız inşallah sonradan değişmez kendisini hazırlıyor insan piskolojik olarak
Bsr37 melikeyakisikli tabi canım yoksa kızı erkeği farketmez sağlıklı hayırlı evlat olsunlar da gerisi önemli değil bizimkisi merak 🤗
melikeyakisikli Bsr37 aynen öyle canım rabbim hiç birimizin kucağını boş bırakmasın elleri ayakları düzgün sağlıklı olsunda 🥰🥰🙏🏻
Smyye0303 Suranurun_annesi06 kuzum herkesin hamileliği aynı olmayabiliyor bulantı yaşamayanda az olanda oluyor korkma normal bişi çok Bile olsa canım ilk 3 ayken bulantı oldu benim sabah akşam kuru boş mide bulantısı oluyor sonra sadece akşamları oldu sadece 4.cu ayda girdik gecti 😊
bucur035 Yaklaşık 20 kişiden 19 erkek dedi 😂😂 bn hamile olduğumu rüyada oğlan görerek test yaptığım için tüm bulgular o yönde 😅
Ayisigi1 Benim 20 haftaya kadar erkek dedi doktor 24 haftada gittiğimde devlette göstermedi bacakları kapalı dedi.doktor bide 15 dk muayene etti banada kız gibi geliyo hayırlısı sağlıklı olsunda 😂🤰
Maviiii48 11 haftada çıkıntı var dedi. 12 haftada erkeğe benziyor dedi 13 haftada oğlunuz olacak dedi :)
Ayisigi1 bucur035 âmin genelde kızlar bacakları kapatırmış öyle bi deyim var tabi herşey Allah'tan iki kez rüyamda erkek gördüm tersine çıkar diyolar bnde heyecanla bidaki ayı bekliyom bakalım dr bu sefer ne dicek 😍🙏🤗😘🤰
Eda6161 Boyle heyecanla okuyorum benim 9 hafta olacak ınsallah hayırlısıyla ben de erken ogrenırım. 😊😊