Svcnn bende ostrojen hormonunu kız gebelıklerde daha cok salgılandıgını duymustum oda goguslere cok etkı edıyormus acıma sızlama kararma sıslık yapıyormuş benım bı arkadasımda kız bebegı oldu ve gogsu cok karardı benımde bı oglum var hıc gogusum sızlamadı sısmedı kararmadı sımdı 2. Ye hamıleyım inş. Suan goguslerım sıs ve sızlıyo ara ara sankı ucları kararmış gıbı gelıyor bana bakalım hayırlısı ınsallah benımde bı kızım olur sızn gıbı🤰🏻💗