Hep burda okuyordum sezeryan dogumlari araştırıyordum 😊çünkü cumartesi sezeryan günü alicaktim perşembe günü yürüyüş yaptım eve geldim gece 3 kadar benim kızçe çok hareketliydi korktum neyse lavaboya gittim suyum gelmiş haberim yok benim bidaha gittim 4 gibi lavaboya beyaz bi akinti bacaklarima doğru aktı korktum hemen eşimi kaldırdım biz apar topar hastaneye gittik doktor suyun yok suyun gelmiş dedi ben tabi korktum ağladım eve dahi göndermedi yatisim yapildi 7 de ameliyata girdim epudural sezeryan oldum okadar güzel geçtiki ameliyatım şükür suan çok iyiyim bebeğim yanımda sadece hafif agrilarim var benim doğum hikayemde böyle işte güzel kızım süpriz yaptı bize 💕💕