Gonul_hanm
o çocuk bir şekilde çıkacak önce onu kabullenmek gerekiyor. İlk gebeliğimde normal doğum olacaktı 1 gün boyunca suni sancı yedim ama hem açılma olmadı hemde bebeğe kordon dolandığı için sezaryene alındım.
hiç dikişlerim acıdı diye ağladığımı hatırlamıyorum. Kum torbasıda koyan olmadı, eliyle bastıranda. Sezaryen esnasında şarkılar türküler çalışıyor sohbet ediyorlar. Anestezi doktoru yanında oda seninle sohbet ediyor. Bebeğimi biri verdi kucağıma eğilip kalkmak dikişlere zarar verdiği için ona dikkat ettim. İlk banyo bir hafta sonraydı sargı bezini çıkarmaya korkuyordum. Ama bir baktım ortada açık yara diye bir şey yok çoktan kapanmış. Sadece iki sene epiduralden dolayı bel ağrım oldu onun haricinde hiç bir sıkıntı yaşamadım. Bu doğum konusu erkeklerin askerlik anılarına benzetiyorum. Bazıları abartmayı çok seviyor. Kulaklarını tıka bebeğine odaklan. Onu kucağına alacağını, onun kokusunu, onu nasıl emzireceğini düşün. Sezaryendir normal doğumdur doktorun işi o düşünsün nasıl doğurtcam diye☺️