Merhaba güzel anneler ❤️Allah’a şükürler olsun Doğum hikayemi paylaşmak bana da nasip oldu. Güzel ilerleyen bi gebeliğim vardı erken Doğum riskim hiç olmadı çok şükür. . (Kendimi hiç yormadım hep dinlenerek geçirdim hamileliğimi). Son kontrolde doktorum bi hafta sonrasına sezaryen günü belirledi. 38.haftaya girmiş olacaktık. Beklenen gün geldi biz çantamızı aldık sabah 7 de hastaneye gittik, girişler yapıldı odamıza yerleştik, önlüğümü ve bonemi giydim beklemeye başladım.odada elimden damar yolu açıldı serum bağlandı, sonra ameliyathaneye götürüldüm ve tabi ki heyecan dorukta. Ameliyathane de anestezi uzmanı geldi biraz konuştuktan sonra bana iğneyi yaptı Gerçekten abartıldığını düşünüyorum çünkü hiç acı hissetmedim. Hemen bacaklarıma bi sıcaklık geldi uyuştum, fakat tansiyonum düşmeye başladı ben 3 sefer kustum sonra rahatladım ve doktorum geldi ameliyatsız başladı önce kızımı aldılar öyle güzel ağlıyordu ki bende ağlamaya başladım 😌 Sonra oğlumu çıkardılar. Gerisini hatırlamıyorum çünkü tekrar hafif bi narkoz almışım apandisitimin alınması gerekiyormuş çok büyümüş doktorum genel cerraha danışıp karar vermiş eğer almasaydı çok yakın zamanda apandisit ameliyatı olmam gerekirmiş bir taşla iki kuş vurduk dedi😃 çıkışta eşimi ve annemi gördüm çok mutlular bebişleri görmüşler çok sevinçliydiler. Odama geldim hemen bebeklerimi getirdiler öptüm kokladım öyle güzeller ki. Hemen emzirdim. 6 saat sonra ilk yürüyüşü yaptım evet canım acıdı ama sadece sezaryen ameliyatı olmamış apandisitimde alınmıştı buna rağmen 2 saate bir yürüdüm Ağrı kesiciler verildi rahatladım. Sadece bi gece kaldık hastanede ertesi sabah evimize geldik çok şükür kızım ve oğlum sağlıklı kızım 2500 oğlum 2550 kg doğdu. O kadar güçlüler ki. Su an yanımda uyuyorlar . Sormak istediklerinizi fırsat buldukça yanıtlamaya çalışırım. Rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 😍