Kızlarr, belki önceki yazışmalarımdan hatırlayan olur normal doğum düşünürken son haftalarda sezaryen kararı alınanlardanım. Çok şükür 24 haziranda sağlıkla oğluşumu kucağıma aldım darısı başınıza olsun inşş. 34. Günümüzdeyiz ağrılarımın geçmesini bekledim. Ara kontrolümde doktorum ameliyat yerine gelmediği sürece korse kullanabilirsin demişti. Normal doğum zamanı yamuna düşünüyordum ama şimdi korkutuyor beni çok mu sıkı olır diye. Sizler naptınız ya da ne yapmayı düşünüyorsunuz? Ne tip korse kullanıyorsunuz? Önerilerinizi bekliyorum. İnşş geç kalmamışımdır.