Elzem2404 Merhaba Çatısı dar olan anneler normal Doğum yapabilir mi ? Yapan var mı ? Özel hastanelerde çatı dar olunca sezeryan yapıyorlar devlette öyle değilmiş normal Doğuma alıyorlarmış bu doğru mu ?
R_Arslan Elzem2404 catin gercekten darsa kesinlikle zorlama derim yengem zorladi doguramadi 20saate yakin sanci cekip sezeryana dondu. Ve burda bi arkadas yazdi cati muayenesi yapmamislar meger catisi darmis dogurmus ama sezeryandan beter olmus birsuru dikis ve ozel bolgesi hep iltihaplanmiş sismis 1 hafta tedavi gormus hastanede. Kesinlikle riske atma derim
ikimelekannesi___ R_Arslan aynen öyle canım çatım müsait olmasına rağmen o kadar zorlandım ki sana anlatamam Allah'a şükür iltihap falan olmadi ama birsürü dikisim var ve 1 hafta oldu hala oturamıyorum
Eliferva27 En baştan beri sadece 2 defa özele gittim her zaman devlette kontrollerimi yaptırdım 36. Haftada doktorumun isteği işe çatı muanesi oldum bana çatın dar normali önermem sana zorlanırsın sezeryan dedi yani zorla normal olsun demedi canım
ikimelekannesi___ R_Arslan Amiiiin canım Allah razi olsun o yüzden normaldi sezeryan falan kimse zorlamasın ikisinde de öyle böyle toparlaniyorsunuz nasilsa ayrica karnimdaki dikisleri assagidaki dikişlere tercih ederdim herhalde 🤣😣😣😣
R_Arslan ikimelekannesi___ ecmain canim. Aynen normal dogumda sknti yasayanlar hep oyle diyor. Bende normal digum istiyorum ama Rabbimden hayirlisi🤗🌿