Macera şuradan başlıyor...
Başka bir şehirde yaşayan arkadaşlarımız hediye olarak yolları üzerindeki bir e-bebek’ten baby corner hastane bu https://www.e-bebek.com/baby-corner-erkek-bebek-yenidogan-5li-hastane-cikisi-p-19ybbceset011-0032 çıkışı alıp hediye getirdi.Yanlarında bantlı kutuya açtım ve eldivenlerinin biri eksik çıktı.Çok üzüldü tabii.Ama onlar Ankara’da biz ise izmir’de olduğumuz için değiştirmek bize düştü..Sadakat Merkezini aradım,durumu izah ettim,normalde aynı mağazaya götürmek gerekiyormuş ama bize o mağazanın aşırı uzak olduğunu söyledim ve yardımcı olup bana yakın bir mağazayı bilgilendirip,değişim yapmam konusunda yardımcı oldular.Fikrimiz aynı ürünle değişim yapmaktı.Fakat açtığımız her ürün defolu çıktı,aynı zamanda çıtçıtlı kısım sararmış gibiydi.Yardımcı olan arkadaşın ne olacak ki tavrı da ayrıca sinir bozucuydu.Aşırı kalitesiz gözüküyordu.Kim ister ki evladına defolu şey giydirmek,sonuçta pazar’dan 5₺’ye değil,70₺’ye mağazadan aldığın bir ürün.Sonra farkını ödeyip,Bebbek marka başka bir hastane çıkışıyla değiştirdik,kesinlikle daha kaliteli gözüküyordu.https://www.e-bebek.com/bebbek-bebek-sea-adventure-tulumlu-hastane-seti-5li-p-19ybbeeset006-0011
Bu hafta başı da %50 indirime girince daha önce beğendiğim yine Baby Corner’ın bu modelini de https://www.e-bebek.com/baby-corner-erkek-bebek-aslan-kiral-hirka-body-patikli-alt-sapka-p-18kbbceset013001 almaya karar verdim.Sonuçta 35 ₺’ye düşmüştü 🤦🏼♀️Mağazada gittim,pakette inceledim ve dün yıkadım.Bugün ütü için hazırlarken ne göreyim üstü hem sökük hem de yırtık.Sadakat merkezini tekrar aradım,mağazaya götürün merkez incelesin dediler ama getir-götür çok pahalıya mal oldu bu ürün bize 🤦🏼♀️ Kesinlikle tavsiye etmiyorum.Yazık ki yıkadım,ütüledim,hepte özellikle üstlerde sorun var.Emeğime ve vaktime yazık
https://hizliresim.com/kMbEvr
https://hizliresim.com/vabZ4p
https://hizliresim.com/AOL3Jr
İlk hediye gelen takımlarda da aynı defolar vardı.
E-bebek’ten BEBBEK marka kullananlar lütfen bür yorum düşün,memnun kaldınız mı?