_12222 Sürekli idrar yolu enfeksiyonu ile cebelleşiyorum özellikle 2 günden beri bu saatlerinde ağrım oluyor ne yapmam gerekiyor Öneriniz var mi ? Yardımcı olur musunuz
Dilanserdar _12222 4litreye yakın su iç ve her idrardan sonra yıka ö bölgeyi iç çamaşırın hiç ıslak kalmasın birde idrarını bekletme direk wc git ben çok çektim bu şekilde düzeliyo
Hazelkrnz _12222 sirkeli suyla yıkayabilirsin,bol su her yerde tuvalete girme ve yoğurdun üstünde kalan suyu iç
Dilanserdar _12222 bakma benimde öyle ama bunları yaptığım için fazla yanma ağrı olmuyor normal de idrar yaparken kan geliyordu son damlalarda
YeterK Bol su içip, günde 1,2 kase yoğurt yiyin. Sirkeli su ile taharetlenin, sık çamaşır değiştirin. Salatalarınıza da biraz sirke ekleyebilirsiniz. 🌸
Oglusannesii _12222 valla doğalını bulursanjz rahat rahat için kurması çok kolay zaten sulandırıp içiyosunuz içtiğimiz kimyasallardan korkun bence 😂
_12222 Oglusannesii valla ben Allah’a şükür pek öyle ilaç kullanan bi insan değilim gebelikte bi vitamin içtim o kadar
Serife07 Neler çektim o enfeksiyon yzuune oğlum 6 aylikken doğmaya kalktı 1 cm açılma hastanede yattım iğneler serumlar derken 7. Ayda tekrar aynı sorun fitil antibiyotik kullanmadığım ilaç kalmadı fakat hiç bir faydası da olmadı enfeksiyon çocuğu aşağı çekermiş 8. Ayda 2 cm açılmam ve her an gelebilir derken 36 ya kadsr zor durdu oğlum 5 cm açılma ve sansi ile hemen doğuma anladılar sezeryana çok dikkat edin kızlar kendinize iyi bakın çocuk doğdu hala çekiyorum bu enfeksiyon denilen pisliği ya. Halbuki çok temizimdir eşim hep der ne gelirse temizlikten geliyor galiba diye
gamzosgamzos Bende ayni sorunu yasiyorum 18 haftalik hamileyim 2. Antibiyotigimi kullaniyorum 3 kere toz kullandim ama toz zaten kesinlikle bi ise yaramiyor geciyor yine basliyor siddetli kasik karin bel agrisi idrar yaparken canim cikiyor zaten ic camasirimi bile giyemiyorum cok afedersiniz altim ciplak elbise yada gecelikle geziyorum evde disariya cikiyim bi ic camasiri giyim eve gelince aglaya aglaya lavabo ihtiyacimi goruyorum ve temizligime cok dikkat ederim sirf enfeksiyon var diye yasak olmamasina ragmen iliski bile yasamiyoruz niye tekrarliyo anlamiyorum gunde 3 4 litre su iciyorum yinede idrarimim rengi acilmiyor hep koyu enfeksyondan ya yine ben bunlari yasamayi takmiyorum evladima bisey olmasindan korkuyorum 😔 Rabbim hepsini korusun 🙏