BusRAmazan 38+1haftalik hamileyim bqn bebeqim pek hareket etmedi 2 saatte bi biraz oynuyor normal mi acaba boyle olan var mi sbhtan beride az az kasiklarima aqri qiriyor ondan mi acaba. boyle bi şey başına gelen war mi acaba normal mi kontrolum yarin sbh