39+2 olduk
ne sancı
Ne nişan
Ne su gelmesi ...
Hiç bisey yok .sadece ağrılarım var o kadar . Her alsam yürüyüş yapiyorum hurma yiyorum hareket halindeyim hep. .dün 1 buçuk 2 saat kadar(ara vererek tabii) yuruyus yaptim yarin kesin doğururum dedim ama yokk yine yok Bişey. Son 6 günüm kaldı. Ve hiç bi belirti yok doktor son 6 gün içinde gelmese direkt hastaneye geleceksin dedi .Inşallah bi şeyler olur artık.Evi temizliyorum hastalıklı oluyorum sürekli banyo yapiyorum bugun yarindir diyorum ama ortada bisey yok . Sizler neler yapıyorsunuz açıklık olması için önerileriniz varsa alabilirim ???