Ozkus yani bu çatı muayenesi mevzusu son dönemde çıktı zaten 3 kilo 3,5 kilo bebekler çatı darlığı yüzünden sezeryanla alınıyor. Ben 4,5 kilo doğmuşum eşimde öyle. Ama annelerimiz hiç bilmiyorlar çatı muayenesi nedir ne değildir. Tamam 4 kilo üzeri doğumlar riskli evet ona bişey diyemem kol çıkıyor hasar oluşabiliyor falan ama normal ve düşük kiloda ki bebekler için çatı darlığı mevzusu bana da doktorunuzun dediği gibi geliyor. Benim doktorum normal yanlısıydı çok rahattım o yüzden ama 39. Haftamda hastaneyle bir sorun oldu ve gitmek zorunda kaldı şu an başka bi doktor doğuma girecek ve inşallah sezaryen diye tutturmaz diye dua ediyorum.