6 haftalık hamileyim doktora gittim bebek göründü kalp atışı duyuldu azcıkda kese arkasında kanama var dedi iğne verdi kullanıyorum ama benim hiç belirtim yok normalmı ya öncedende 2 bebeğimi kaybettim korkuyorum belirtim yok ne midem bulanıyor ne başım dönüyor arada karnım ağırıyor o kadar yatıyorum sürekli birşey olacak die korkuyorum hamiş anneler bana dua edin ne olur 🤲 birde kese ille yuvarlakmı olması lazım benimki fasulye şeklinde doktora sormayı unuttum😫