Trizomi 18 sendromu down sendromundan daha ağır ve daha az görülen bi hastalık. Her doğan 10.000 bebekten 1 tanesinde görülüyormuş oda bize denk geldi😔 Akraba evliliği, genlerde bu tarz hastalıklar veya annenin yaşı büyükse o zaman görülüyormuş. Ama bizde hiçbirisi yokken bizi bulması çok üzdü. Bu teşhis konulan bebekler doğduktan sonra çok uzun süre yaşamıyorlarmış veya anne düşük yapıyormuş,doğum esnasında da ölü doğabiliyorlarmış. Allah kimseye yaşatmasın çok zor bi durum gerçekten ama şunu söyleyebilirim ki zamanla alışıyorsunuz ve unutuluyor. Herşeyden önce kendi sağlığımız yerinde olsun tekrar olur çocuğumuz. Herşeyde vardır bir hayır🙏🏻😊