[silindi] Kızlar bebekonfor dan beşik alanlar var mı nasıl geldi ? Memnun kaldınız mı ❓tavsiye eder misiniz❤️
Tuaa15 [silindi] ben aldım canım evet tavsiye ederim anne yanı 0-5 yaş aldım yeni kurduk bizde dün akşam ☺️
[silindi] Tuaa15 Yaa hayırlı olsun inşallah 😊kurulumu kolay mı acaba 😊Tam takım halinde geliyor galiba korumalık cibinlik vs 😊Yatağını beğendiniz mi ?
_mrv Tuaa15 merhaba, beşikten memnun kaldınız mı sağlam mı ? Ben de almayı düşünüyorum da sağlam mı dayanır mı acaba diye kafamda soru işaraçetleri var. Siz memnun musunuz
Tuaa15 [silindi] evet hepsini çok beğendik kurulumu eşim you tubedn izliyerek yaptı bende yardım ettim yatağı cibindiriği uyku seti hepsi içindeydi bide beşik alana babynest 90 da 50 ye indirimliydi ondan da aldım ☺️
SedanurKPN Tuaa15 merhaba bebe konfordan aldığınız beşiğin yatağı nasıldı acaba rahat konforlu muydu bebiş için