Yasmus55 ayyii benim de yarın sabah 8 de.🙈Ama ben bi tuhaf oldum bugün.Sanki şaka gibi rüya gibi hissine kapıldım.Bence yarın sabah hastahaneye varınca heyecan basacak iyice.Uzun,zor bir yolculuktu.Sağ Salim sonuna geldik,Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.İlk 40 gün diye bir şey varmış hakikaten.Biraz uykusuzluk vs zor olacak.Onlar da haklı,dünyaya alışacaklar.Sonra düzenleri oturacak.O süreç öyle böyle yaşanacak ne yapalım.🙏🏻❣️ 😅